Ofte stilte spørsmål


Hvordan tar jeg ut penger fra kontoen min?

For å ta ut penger klikker du på "Uttak" på toppen av siden (4 fane til høyre), og klikker på "uttaksforespørsel". Fyll ut detaljene, ved å oppgi alle personlige og bankdetaljer som behøves. Klikk på bekreft og skriv ut skjemaet. Signer med en penn og send til withdrawals@xforex.com, slik at vi kan behandle din forespørsel.

Merk at selv om du vil få pengene på kredittkortet, må du fylle inn bankdetaljer også fordi hele skjemaet må fylles ut. Fyll in skjemaet ved å bruke kun tall og bokstaver. Ikke bruk valutategn eller symboler.

I tilfellet banken din ikke bruker swift/ibansystemet kan du fylle ut dette feltet med å bruke bankkoden en gang til (kun dersom banken faktisk ikke bruker en swiftkode, men de fleste banker gjør det) Vi anbefaler at du snakker med banken for å få denne informasjonen..

Uttak kan kun behandles dersom dokumentene sendes inn og blir godkjent. Uttak kan ikke behandles dersom ikke alle dokumentene er mottatt.

For mer informasjon om uttak se Uttak Ofte Stilte Spørsmål, klikk her

Dersom du ønsker å ta ut penger på en annen måte, kan du sende en e-post til: cs@xforex.com. oppgi ditt navn, kontonummer og hva du ønsker å gjøre, og en representant vil komme tilbake til deg snarest for å hjelpe deg.

Tilbake til toppen
Hva gjør jeg dersom spørsmålet ikke finnes på denne siden?

Bruk kontakt oss og vi vil hjelpe deg.

Tilbake til toppen
Hva er fordelen med XForex sammenlignet med andre valutameglere?

Kommisjonsfritt

XForex tar ingen gebyrer for å åpne nye posisjoner. XForex inntekt kommer helt og holdent fra differansen mellom bid og ask prisen, så det er i vår interesse å forsikre oss at du gjør det bra når du handler - derfor ønsker vi å gi deg alle verktøyene tilgjengelig for at du skal lykkes.

24 timer i døgner for trading og tjenester

XForex er åpent 24 hours per dag, 5.5 dager i uken fra søndag til fredagskveld for spørsmål og hjelp.

brukervennlig grensesnitt

Vår ledende programvareingeniører har utviklet en brukervennlig tradingplattform. Bare åpne nettleseren i internet explorer, Mozilla Firefox osv. og surf til siden og logg inn på kontoen din. Det er ikke nødvendig å laste ned eller installere programvare, og plattformen kan nås fra lle typer datamaskiner, hvor som helst i verden. Alt du må ha er en internettilkobling - handle hjemmefra, borte eller i utlandet.

Live kontooppdateringer

Tradere kan følge med på alt som skjer i kontoen deres real-time. Dette inkluderer saldo, balansen på åpne posisjoner, marginen tilgjengelig og risikoeksponering. .

Fyll på med kredittkort

XForex gir kundene sine muligheten til å fylle på kontoen sin ved å bruke kredittkort, effektivt og sikkert. Betalingen skjer gjennom en SSL sikker server og dine betalingsdetaljer blir sendt i et kryptert format og slettet fra våre servere når de ikke lenger gjelder. Dette gjør at du kan trade raskt, effektivt, og sikkert.

Sikker trading

Xforex tradingplattform møter de høyeste standarder for data og sikkerhet på nettet. Våre sikkerhetseksperter har gått langt for å passe på at vi har et sikkert, online tradingrom. Ved å bruke SSL servere vil personlige- og betalingsdetaljer overføres i kryptert format og sletter når transaksjonen er ferdig. XForex har gjort valutamarkedet til et trygt og sikkert handelspunkt, som gjør at investorer kan fokusere på å trade med selvtillit.

Tilbake til toppen
Hva er automatisk premium og validering av en transaksjon?

Automatisk premium for investorer og handlere muligheten til å la posisjoner være åpne frem til de ønsker å lukke dem.
Når en handler åpner en ny posisjon, settes standard utløpsdato.
Ved slutten av verdidatoen (servertid) vil åpne posisjoner forlenges automatisk til neste spotverdidato, ved å legge til to virkedager. Premiumen avhenger av valutaparene involvert. Investor vil enten tjene eller betale bort poeng, avhengig av premiumen-differansen mellom de to valutaene til posisjonen.

Tilbake til toppen
Hva er åpningstidene for valutamarkedet?

CFD-handel starter kl. 22.00 GMT (21.00 DST) på søndag og holder åpent til fredag ​​22.00 GMT (21.00 DST).

Vær oppmerksom på at noen finansielle instrumenter har daglige pauser. Read more....

Tilbake til toppen
Hva gjør jeg dersom systemet er nede pga. tekniske problemer og jeg kan ikke få tilgang til hjemmesiden?

Ikke la tekniske problemer forstyrre åpne transaksjoner du har.

(Merk at vårt forhandlerrom er tilgjengelig 24 timer i døgner under markedsøkter for å hjelpe deg å åpne eller avslutte posisjoner manuelt. Ha telefonnummeret vårt lagret i telefonen din eller et annet sted).

OVårt telefonnummer finnes på vår kontaktside. Våre representanter er tilgjengelige på nettet 24 timer i døgnet under markedsøkter.

Tilbake til toppen
Hvor kan jeg se tradingdiagrammene?

For å se diagrammene kliker du på "verktøy" fanen på toppen av siden (7 fane til høyre). Deretter klikker du på diagrammer på bunnen av listen. Merk at for å kunne se diagrammene må du ha "java" (www.java.com) installert på PCen din. Du kan laste ned den nyeste versjonen av Java her. Merk at kursene som vises på diagrammet er for illustrasjonsformål og reflekterer ikke faktiske markedsforhold. For å endre din valutatype, klikker du på "instrumenter" på toppen av siden (2. fane til høyre) og velger valutatypen du ønsker.

Kursene som vises på diagrammet er kun for illustasjon og reflekterer ikke faktiske markedsforhold.

(Vi anbefaler at du bruker internet explorer, ettersom andre nettlese kan påvirke bruken av diagrammene).

Tilbake til toppen
Jeg prøvde å logge inn en gang til, men det sier at "økten er i bruk"?

Dette betyr at du ikke logget ut på en skikkelig måte fra forrige økt. Så vi anbefaler at du venter en liten stund før du logger deg inn igjen.

Tilbake til toppen
Jeg tastet inn mitt brukernavn og passord, men logget ikke inn. Hva gjør jeg?

Dette er et vanlig problem hvis du har tastet inn feil brukernavn eller passord. Passordet er en kombinasjon av tall og latinske symboler. Dersom du taster inn feil brukernavn eller passord, vil du få feilmeldingen: "Brukernavn eller passord er feil"

Tilbake til toppen
Jeg har mistet/glemt passordet, hva gjør jeg?

For å tilbakestille passord klikk på "glemt passord" på innloggingssiden (merk at ditt nye passord vil sendes automatisk til din e-postaddresse for din egen trygghet).

Eller du kan kontakte oss via telefon eller chat, hvor vi vil hjelpe deg.

Tilbake til toppen
Hva er et Inaktiv Konto-gebyr?

Et Inaktiv Konto-gebyr på 5 dollar pålegges en XForex-konto som er inaktiv. En konto anses å være inaktiv dersom ingen det ikke har vært handelsaktivitet i en periode på 3 måneder. Gebyret pålegges for å utligne påløpte kostnader ved å levere tjenesten, selv når tjenesten ikke brukes. Gebyret for en inaktiv konto pålegges månedlig til kontoen aktiveres på ny, eller avsluttes. For å unngå gebyr for inaktiv konto, vennligst utfør minst en transaksjon hver tredje måned.

Tilbake til toppen
Hvilke sikkerhetstiltak brukes for å beskytte plattformen?

Databeskyttelsessystemet består av flere sikkerhetsnivåer:

  • SSL og datakryptering.
  • Brannmur og generell serverbeskyttelse.
  • Brukeridentifikasjon (autentisering og autorisering).
  • Beskyttelse av kundekoder (CASPOL).
    (f.eks. betalinger, passord. o.ll).
Tilbake til toppen
Jeg forsøkte å sette inn penger men jeg fikk en feilmelding og en tallkode, hva betyr dette?

Vær veldig forsiktig når du taster inn kortdetaljene inn i systemet vårt, ettersom en enkel feil kan påvirke innskuddet ditt. Vi opplever at de fleste feilmeldingene er relatert til bankenes restriksjoner på debet og kredittkort, så snakk heller med banken din for å passe på at du ikke har restriksjoner på kortet ditt.

Dersom du har tastet feil kortdetaljer i systemet vårt må du passe på å oppdatere med riktig informasjon umiddelbart.

Tilbake til toppen
Hva er det minste beløpet som kreves åpne en konto?

Du kan åpne en konto med så lite som $100 på vår webbaserte plattform. En belåning på opptil 1:400 er tilgjengelig for tradere.

Tilbake til toppen
Hva er en pip?

En pip er den minste tallplasseringen i et valutasitat. Order brukes sammen med "poeng".

dersom EUR/USD 1.3300 endres til 1.3301 = 1 pip endring

Tilbake til toppen
Hvordan klager jeg?

Dersom du ikke er fornøyd med tjenesten og du ønsker å sende inn en klage kan du gå til støttesiden laste ned klageskjema, fylle det ut og sende det via e-post til compliance@xforex.com. En representant fra vår juridiske avdeling vil motta klagen din og sende deg et svar innen 3 virkedager.

Pass på at klagen ikke kan løses gjennom kundeservice før du sender klagen (tilkundestøtte gjennom chat eller e-post).

Tilbake til toppen
Hvordan setter jeg penger inn på kontoen min?

Det er to måter å sette penger inn på kontoen:

  1. Bankoverføring
  2. Kredittkort

Begge kan brukes fra vår online plattform.

Vi behandler alle overføringer så snart vi mottar bekreftelse fra kredittkortselskapet. Finansiering via kredittkort er nesten momentant, men vi understreker behovet for å sende en kopi av kredittkortet så snart som mulig for å unngå forsinkelser.

Pass på at du har bekreftet kontoen din. Nødvendige dokumenter behøves:

  1. En gyldig form for identifikasjon (kopi av pass eller førerkort)
  2. Kopi som viser addresse (kopi av strømregning eller telefonregning. Må ikke være eldre enn 3 måneder).
  3. En kopi av kortet du brukte til å sette inn penger med. Vi forventer ikke at kundene våre sender komplette kortkopier ettersom dette er utrygt. Men det er 100% sikkert å sende oss kopier av dine kort ettersom vi forventer at du blokkerer de første 12 sifrene på kortet (vi trenger bare de siste fire. Du må også blokkere CVC nummeret bak på kortet da vi må se signaturlinjen).

Merk at dersom du bruker et nytt kort etter at forrige dokumenter har blitt mottatt og godkjent, må du sende oss en ny kopi av det nye kortet også.

Tilbake til toppen