Uttaksprosess

For å ta ut, klikk på "uttak" øverst på siden etter innlogging, klikk deretter på 'uttaksforespørsel'. Fyll ut detaljene, og oppgi alle personlige- og bankopplysninger som blir forespurt. Klikk på bekreft, og skriv ut skjemaet. Signer det med i penn, og videresend til withdrawals@xforex.com, slik at vi kan behandle din forespørsel.

Vennligst fyll ut hele skjemaet ved hjelp av tall og bokstaver. Ikke bruk symboler eller valutategn. Bare bruk "hele tall ', uten symboler.

IDersom banken din ikke bruker SWIFT/IBAN-koder, kan du fylle ut dette feltet ved å duplisere nummeret til banken en gang til (kun dersom banken ikke har en swift kode, men de fleste bankene har det) . Vi anbefaler at du snakker med banken din for å motta disse opplysningene.

Vær oppmerksom på at uttak kan bare behandles dersom dokumentene er godkjent. Uttak kan ikke behandles dersom det fortsatt er dokumenter utestående som du ikke har sendt oss tidligere.

uttak blir behandlet via den samme metoden som ved innskudd. Hvis du foretok innskudd via kredittkort, vil beløpet som opprinnelig ble avsatt bli returnert til det samme kredittkortet. Alle andre inntekter vil bli returnert via bankoverføring. Dersom et innskudd gjøres via bankoverføring, vil alle uttak sendes via bankoverføring.

På grunn av forskrifter mot hvitvasking av penger, må alle uttak bli behandlet gjennom kredittkort og bankkontoer som har konto med samme juridiske navn som din tradingkonto.

Hvordan foretar jeg et uttak med bankkort?
Når du foretar et uttak via kredittkort, må du sørge for følgende:

  • kredittkortet du bruker for uttak er det samme kredittkortet som du foretok innskudd med.
  • Beløpet du tar ut seg er nøyaktig samme beløp eller mindre enn innskuddet. Eventuelle overskytende beløp, som er overskudd må trekkes tilbake via bankoverføring.
  • Du har levert alle dokumentene, inkludert flere dokumenter om nødvendig, og disse er blitt godkjent.

Hvordan foretar jeg et uttak via bankoverføring?
For å gjøre et uttak via bankoverføring, er det bare å logge deg inn på din tradingkonto og klikke på uttaksforespørsel øverst i verktøylinjen på plattformen din, og følge instruksjonene. Etter at du har fylt ut de nødvendige detaljene, må du signere og sende den tilbake til oss som instruert i pop-up vinduet. For å sjekke statusen på ditt uttak klikk på "uttak" øverst på siden, klikk deretter på 'status på overføring'.

Våre operatører er tilgjengelig 24 timer i døgnet under tradingøkter, dersom du har problemer med uttaksstatus.

Hvorfor ble ventende uttak avvist?
Det kan være mange grunner til hvorfor uttaksforespørselen ble avvist:

  • Det kan være fordi dokumentene ikke er godkjent ennå, og vi venter fremdeles på utestående dokumenter. Dermed må du passe at på at du har sendt oss alle dokumentene vi trenger. En liste over disse dokumentene kan bli funnet på bekreftelsessiden.
  • Det kan være fordi det skjemaet du sendte oss ikke er signert. Vennligst signer skjemaet med en penn,ettersom elektroniske signaturer ikke kan aksepteres.
  • Det kan være fordi du ikke har sendt oss hele skjemaet eller det originale skjemaet. Vennligst sørg for å sende oss hele skjemaet, og ikke bare deler av det. Vi trenger det opprinnelige skjemaet fullstendig utfylt, og som viser vår firmalogo.
  • Det kan være fordi du har sendt oss et gammelt skjema med en gammel dato på det. Kontroller at datoen på uttakskjema er samme dato som når du foretar uttaksforespørselen.

Sørg for at opplysningene du oppgir på skjemaet er riktige ettersom vi ikke kan holdes ansvarlig for dine feil.

Du kan kontakte våre operatører 24 timer i døgnet, 5,5 dager i uken for å sjekke statusen på din kontobekreftelse.